Ender Saraç Diyeti

Ender Saraç Göbek Eriten Diyet

Ender Saraç Göbek Eriten Diyet

Göbek ve bel gibi bölgelerde toplanan yağları eritmek çok kolay olmasa da , uygulanacak bir diyet ve egzersiz programı ile mümkün olacaktır. Bölgesel zayıflama sağlamak için diyet hiçbir zaman tek başına yeterli değildir. Bu nedenle diyet ile beraber spor programı da uygulanması gerekir. Ender Saraç’ın göbek eritmek için önerdiği 3 haftalık diyet ve spor programı ile kendinizde gözle fark edilebilecek değişiklikler görebilirsiniz. Ender Saraç Göbek Eriten Diyet Listesi Haftanın Tek Günleri Tüketilecek Gıdalar Sabah kahvaltıdan önce 1 su bardağı limonlu ve yarım tatlı kaşığı bal ile tatlandırılmış su içilmesi öneriliyor. Spor: Limonlu suyu içtikten sonra 45 dakika kadar tempolu bir şekilde yürüyüş yapılmalıdır. 45 dakikalık yürüyüşün ardından 15 dakika kadar egzersiz hareketleri yapılmalıdır. Spor ve egzersizler ile bol su tüketilmelidir. Sporun Ardından Duş: Özellikle duş yaparken göbek bölgesine masaj yapılmalıdır. Masaj anında susam yağı, biberiye ve Melisa yağı kullanılarak göbeğe masaj yapılabilir. Kahvaltı: 1 tane yeşil kabuklu elma, 1 tane şeftali Ara Öğün: 2 parmak kalınlığında az yağlı dil peyniri Öğle Yemeği: 1 porsiyon derisi alınmış ve ızgarada pişmiş tavuk, bol roka ve yeşillik ile hazırlanmış salata Ara Öğün (15.00): 4 adet yulaflı bisküvi Ara Öğün (17.30): 1 tane yeşil kabuklu elma Akşam Yemeği: 4 yemek kaşığı az yağ ile pişirilmiş taze fasulye, 1 ince dilim tam tahıllı ekmek, mevsime uygun malzemelerle hazırlanmış salata Ara Öğün: 1 su bardağı, tarçın ilaveli ve ılık light süt, avokado yaprağı, mısır püskülü, yeşil çay, rezene çayı ile karıştırılarak hazırlanmış çay. (yatana kadar 3-4 fincan içilebilir) Haftanın Çift Günleri Neler Yenmelidir? Haftanın çift günlerinde abartılmadan istenilen her şey tüketilebilir. Ancak zayıflama çayı içilmeye devam edilmeli ve yasaklı yiyeceklerden uzak durulmalıdır. Diyet Programında Tüketilmemesi Gerekenler Hayvansal yağlar Yumurta sarısı ve yağlı süt ürünleri Çikolata Yağlı gıdalar Kola ve şekerli meşrubatlar Beyaz un Alkol Beyaz şeker Ayrıca diyet ile beraber doğum kontrol hapı ve gündüz uykusundan kaçınılmalıdır. Sabah oldukça erken kalkmaya özen gösterilmelidir. Çünkü erken kalkmak metabolizmanın daha hızlı çalışmasını sağlar. Diyet programı uygulandığı zaman akşam yemekleri mümkün olduğunca erken yenilmelidir. Ender Saraç Göbek Eritme Diyetinde Zayıflama Çayının Bolca Tüketilmesini Tavsiye Ediyor; Zayıflama Çayı Nasıl hazırlanır? 1 su bardağı zayıflama çayı için, 2 tane avokado yaprağı, yarım tatlı kaşığı yeşil çay, 1 tutam kiraz sapı ve mısır püskülü, yarım tatlı kaşığı rezene karıştırılarak 2 dakika kadar kaynatılır. Daha sonra 3 dakika kadar demlenmeye bırakılır. Hazırlanan çayın içine tatlandırıcı ya da şeker ilave edilmemelidir. 1 dilim limon eşliğinde tüketilmelidir.

24-03-2014, 22:32 tarihinde eklendi.
Ender Saraç Diyet Kurabiye Tarifi

Ender Saraç Diyet Kurabiye Tarifi

Kilo vermek için uygulanan diyetlerde tatlı krizini bastırmak için Ender Saraç diyet kurabiye tariflerinden yararlanabilirsiniz. Ender Saraç diyet kurabiyeleri ile hem diyetinize sadık kalabilir hem de beslenmenize katkıda bulunabilirsiniz. Malzemeler 50 gr kalın kepek 2 tane yumurta 10 gram kabartma tozu 50 gram kaşık tahıl Yarım çay bardağı pekmez 170 gram kepek unu Yarım çay bardağından bir parmak eksik sıvıyağ Hazırlanışı: Uygun bir çukur kabın içine tüm sıvı malzemeler eklenerek karıştırılır. Karıştırılan malzemeler güzelce çırpılır. Üzerine kuru malzemeler eklenerek karıştırmaya devam edilir. İyice yoğrulan hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alınarak avuç içinde yuvarlanır. Fırın kabının tabanına yağlı kağıt yerleştirilir ve yuvarlanan kurabiyeler kepeğe bulanarak tepsiye dizilir. Fırın kabı önceden ısıtılmış 170 derecelik fırına alınarak 10 dakika kadar pişirilir. Kurabiyelerin üzeri çatlamışsa kurabiyeler pişmiş demektir. Afiyet olsun… Ender Saraç Diyet Meyveli Kurabiye Tarifi Malzemeler 1 adet portakal ve limon kabuğu rendesi Arzuya göre meyve parçacıkları 1 çay bardağında bir parmak az sıvı yağ 1 çay bardağından bir parmak az pekmez Tarçın Yulaf ve çavdar ezmesi Hazırlanışı: Çukur bir yoğurma kabının içinde bütün malzemeler homojen bir şekilde karıştırılır. Elde edilen hamur kulak memesi kıvamında olmalıdır. Kıvama gelen hamurdan ufak parçalar alınarak arzuya göre şekil verilir. Şekillendirilmiş kurabiyeler yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizilir ve 180 derecelik fırında pişirilir.

19-03-2014, 12:59 tarihinde eklendi.
Ender Saraç Diyet Önerileri

Ender Saraç Diyet Önerileri

Ender Saraç’ın önerdiği diyet listesi ile 5 günde 1 beden incelmek mümkün olacaktır. Ender Saraç’ın önerdiği diyetin amacı açlık hissetmeden vücudun ihtiyaç duyduğu enerjiyi sağlayacak besinlerden uzak durmadan kilo kaybı sağlanabiliyor. Sizin için hazırladığımız diyet listesinde hangi gıdayı ne kadar ve ne sıklıkla alınacağı yer alıyor. Bu diyeti düzenli bir şekilde uygulayarak 5 günde 1 beden incelmeyi kim istemez ki? 5 Günde 1 beden İncelten Diyet Listesi Sabah kalkar kalkmaz kahvaltı yapmadan 1 fincan Yasemin çayı içilmelidir. Kahvaltı Bolca maydanoza limon sıkılarak tüketilmelidir. 1 kibrit kutusu az tuzlu peynir 1 adet yeşil kabuklu elma 2 fincan yasemin çayı Ara Öğün 2 adet kabuklu salatalık Öğle Yemeği İnce iki dilim çavdar ekmeğinden hazırlanmış tost (içine az yağlı kaşar peyniri) Bol yeşillik ve bol limon ile hazırlanmış salata Ara Öğün 1 kase yağsız yoğurt içine, 1 adet yeşil kabuklu elma, tarçın ve üç adet ceviz ilave edilerek tüketilmelidir. Akşam Yemeği 4 yemek kaşığı bol limonlu kısır 3 adet kabak (haşlama) Ara Öğün 2 fincan yasemin çayı 3 adet gün kurusu Not: Ender Saraç Diyet listesini 5 gün boyunca düzenli uyguladığınız takdirde 1 beden incelebilirsiniz. Diyeti uygularken gün içinde hareketli ve aktif olmaya dikkat etmelisiniz. Özellikle sabahları kahvaltı yapmadan önce yarım saatlik yürüyüş ya da evde basit egzersizler ile diyet desteklenmelidir. Bu tür aktiviteler vücudu ısıtarak kan basıncının yükselmesine yardımcı olarak nabzı hızlandırır. Vücudu ısıtabilmek için en kolay yöntem 5-10 dakika yapılan esneme hareketleridir. Esneme hareketi hem göbek bölgesini çalıştıracak hem de vücudu ısıtarak bölgesel zayıflamaya yardımcı olacaktır. Bu sayede vücut terleyerek kilo kaybetmeyi hızlandırır. Sabahları uygulanacak aktivitelerden evvel 1 fincan yasemin çayı tüketilmelidir. Ayrıca diyet ve egzersizler ile beraber bol su tüketmeye özen gösterilmelidir. Çünkü su metabolizma hızını arttırarak zayıflamaya yardımcı olacaktır. Hızlı ve sağlıklı kilo vermek için su en önemli mineraldir.

24-03-2014, 22:27 tarihinde eklendi.
Ender Saraç İçecek Önerileri

Ender Saraç İçecek Önerileri

Ender Saraç içecek önerileri ile sağlıklı bir şekilde kilo verebilirken bazı sağlık sorunları giderilebilir. Özellikle yaz aylarında daha çok oluşan terleme, tansiyon ve halsizlik gibi problemlere bu içecek tarifleri faydalı olabilir. Ender Saraç Beşi Bir Yerde Zayıflama Çayı Malzemeler 1 tatlı kaşığı mate 1 tatlı kaşığı biberiye 1 tatlı kaşığı kekik 1 tatlı kaşığı funda yaprağı 2 tatlı kaşığı yeşil çay Hazırlanışı: Tüm malzemeler 1 litre kaynatılmış suya ilave edilir ve 10 dakika bekletilir. 10 dakikanın sonunda süzgeçten geçirilerek içilir. Bu çay tarifi kilo vermeye katkıda bulunan bir tariftir. Gün içinde 1-2 litre kadar tüketilebilir. Ender Saraç Meyan Kökü Şerbeti Tarifi Malzemeler Yarım limon suyu 1 kahve kaşığı kıyılmış meyan kökü 1 su bardağı soğuk su 1-2 tane nane yaprağı Hazırlanışı: İncecik kıyılmış meyan kökü, 1 su bardağı suya eklenerek 1 saat kadar bekletilir. Daha sonra temiz bir tülbent ile süzülerek iyice suyu sıkılır. Hazırlanan suyun içine yarım limon suyu, nane yaprakları ve 2-3 parça buz ilave edilerek içilir. Meyan kökü şerbeti, düşük tansiyon, halsizlik, yorgunluk ve terleme gibi problemleri olanlar için yararlı olur ve kişiye enerji verir. Ender Saraç Limonlu Buzlu Yeşil Çay Tarifi Malzemeler 1 çorba kaşığı yeşil çay 1 tane limon 1,5 litre hazır su Taze nane Esmer şeker Gülsuyu Hazırlanışı: 1,5 litre kaynatılmış suyun içine yeşil çay ilave edilir. Üzerinden limon sıkılır ve limonun kabukları da atılır. Taze nane yaprakları, esmer şeker ve gülsuyu ilave edilerek karıştırılır. Soğuduktan sonra tüketilir. Limonlu buzlu çay kişiyi dinç ve zinde tutar. Ender Saraç Şeftalili Buzlu Yeşil Çay Tarifi Malzemeler 1 tane şeftali 4-5 yaprak taze nane 5 çorba kaşığı süzme bal 1 tane limon 1 çorba kaşığı yeşil çay 2,5 litre su Hazırlanışı: Kaynatılmış suya limon suyu ve kabukları, yeşil çay ilave edilerek 5 dakika kadar demlenmeye bırakılır. 5 dakikanın sonunda demlenen çay süzülür. Çay ılıyınca içine bal ilave edilerek karıştırılır. Şeftali rendeden geçirilir ve doğranan naneler ile beraber karışıma eklenerek 1 saat kadar bekletilir. 1 saat kadar dinlenen çay soğuduktan sonra buz ilave edilerek tüketilir. Ender Saraç Tatlı Ayran Tarifi Malzemeler 1 su bardağı su 3 yemek kaşığı az yağlı yoğurt 2 yemek kaşığı gülsuyu 1 çay kaşığı safran 1 kaşık esmer şeker Hazırlanışı: 1 su bardağı suyun içine tüm malzemeler eklenerek karıştırılır. Tüketileceği zaman buz ilave edilir. Ender Saraç tatlı ayran yaz aylarında sıkça tercih edilmesi gereken serinletici bir içecektir.

19-03-2014, 10:11 tarihinde eklendi.
Ender Saraç Zayıflama Yöntemleri

Ender Saraç Zayıflama Yöntemleri

İştahı tamamen kesen mucize yöntemler, bitkiler ya da haplar elbette ki yok. Ancak iştahı kapatmaya yönelik alternatif yöntemler vardır. Bu alternatif yöntemleri uygularken vücudun gerek duyduğu gıdaları mutlaka almak gerekir. Aksi halde kilo vereyim derken sağlık durumu ciddi anlamda bozulabilir. Ender Saraç İştahı Kapatarak kilo vermeye yardımcı olan bitkileri şu şekilde sıraladı; İştah Azaltan Çaylar: Özellikle mate çayı başta olmak üzere ıhlamur ve diğer ekşimsi lezzetteki bitkiler ile hazırlanarak şeker ilavesiz içilen çaylar iştahı kapatarak kilo vermeye yardımcı olur. Kokular: Nane, zerdeçal ve yeşil elma gibi bitkilerin kokusu sinir sistemine etki yaparak iştah kapanmasına yardımcı olur. İştah Azaltan Besinler: Ayva ve yeşil yapraklı lifli besinler midede hacim kaplayarak açlığı bastırır. Bu sayede kilo vermek daha da kolaylaşır. Sarı Leblebi: Sarı leblebi mide asidini engelleyerek açlığı bastırır ve kilo vermeye katkıda bulunur. Tam buğday ekmeği, haşlanmış tam buğday, yeşil mercimek, barbunya gibi tahıl ve baklagiller yine açlığı bastıran ve tokluk yaratan gıdalar arasındadır. Bu tür gıdaların düzenli tüketilmesi ile kilo kontrolü sağlanabilir. Vücudun ihtiyaç duyduğu proteini dengeli bir şekilde almak tokluk hissi yaratır. Kişi gerektiği kadar protein alamaz ise devamlı açlık yaşanır. Kiloya neden olmayan kaliteli ve az yağlı protein kaynakları, yumurta, balık, tavuk, süt ve süt ürünleridir. Zayıflamak için ayrıca; Tere tohumu Funda yaprağı Zencefil L-cardine Yeşil çay gibi mucizelerden yararlanılabilir. Tüm bunların yanı sıra; Beyaz un, şeker ve tuz Kızartmalar Yağ oranı yüksek ürünler Şekerli içecekler Yukarıda sıralanan yiyecek ve içecekler kilo alımına neden olur. Bu nedenle kilo kontrolü sağlamak isteyenler bu ürünlerin tüketiminden kaçınmalıdır. Gün içinde 3 ana ve 3 ara öğün olarak beslenilmeli ve özellikle akşam 20:00’dan sonra şekersiz içecekler ya da meyve haricinde bir şey yenmemelidir. Gün içinde hareketli ve aktif olmaya özen gösterilmelidir. Yarım saatte olsa yapılan yürüyüş zayıflamaya yardımcı olacaktır.

24-03-2014, 22:37 tarihinde eklendi.
Ender Saraç Basen Eritme Hareketleri

Ender Saraç Basen Eritme Hareketleri

Beslenme uzmanı olan Ender Saraç’ın basen eritmek için verdiği tavsiyeler ile 3 haftada basenlerinizde şaşırtacak incelme yaşayabilirsiniz. Basenlerde oluşan yağlanmalar kadınların korkulu rüyasıdır. Bu yağlanmadan kurtulmak için kadınlar birçok yönteme başvurmaktan kaçınmamaktadır. Oysaki basit hareketler, diyet ve bitkisel çaylar ile bu yağlanmadan kurtularak hayal edilen vücut ölçülerine kavuşmak mümkün olmaktadır. Ender Saraç’ın da basenleri eritmek için vermiş olduğu program egzersiz, diyet ve bitkisel çayları kapsamaktadır. İlk olarak basen hareketlerinde kısaca söz edelim. Basenleri eritmeye her kesin bildiği klasik mekik hareketleri ile başlayabilirsiniz. Dizler birbiri ile bitişerek, ayaklar tabanları yere bakacak şekilde paralel olarak açılmalıdır. İki el ensenin altına birleştirilerek hareket başlanmalıdır. Mekik hareketi sabah ve akşam olmak üzere iki defa 50 tekrar ile tamamlanmalıdır. Uygulanan mekik hareketi karın kaslarını kuvvetlendirirken basen bölgesinde oluşan yağlanmanın kısa sürede parçalanmasına yardımcı olacaktır. Bir diğer hareket ise yine herkesin bildiği sopalı harekettir. Kullanılacak sopa her evde bulunabilen bir oklava olabilir. Sopa ense köküne gelecek şekilde yerleştirilmeli ve iki el ile tıpkı askıda kalır pozisyon alınmalıdır. Ayaklar vücut hizasında açılarak sağa sola doğru kalçadan döndürme hareketi yapılmalıdır. Hareket mümkün olduğunca hızlı yapılmalıdır. Günlük sabah ve akşam olmak kaydı ile beşer dakikalık hareketler basen bölgesinde toplanan yağların parçalanmasını kolaylaştıracaktır. Bu hareketler ile beraber Ender Saraç diyet programı da ihmal edilmeden uygulanmalıdır. Sabahları kahvaltıdan önce 1 su bardağı ılık suyun içine bal ve limon ilave edilerek içilmelidir. Ardından yukarıda verdiğimiz basen eritme hareketlerine başlanmalıdır. Hareketler minimum yarım saat kadar yapılmalıdır. Ardından duşa girilerek kabak lifi ile 5-6 dakika basen, göbek ve bel bölgesi keselenmelidir. Kese işleminden sonra yağ fazlalığı olan bölgelere kekik, susam, melisa ve biberiye yağlarının karışımı ile masaj yapılmalıdır. Kahvaltıda, 1 tane yeşil kabuklu elma ve 1 tane sert şeftali tüketilmelidir. Ara Öğün de, 2 parmak kalınlığında dil peyniri Öğle yemeğinde, 1 tabak ızgarada pişmiş ve derisi sıyrılmış tavuk, bol roka ilaveli, yeşil salata yenmelidir. Ara öğün ise, 5 tane yulaf içerikli bisküvi tüketilmelidir. Akşam yemeği, yine öğle yemeği gibi ızgarada pişmiş tavuk ya da balık, bol yeşil salata tüketilmelidir. Gece yatmadan önce, 1 tane armut ya da yeşil kabuklu elma tüketilebilir. Not: Diyette istenilen kadar şeker ilavesiz bitkisel çay içilebilir. Özellikle yağ yakıcı özelliği olan ve zayıflamaya yardımcı olan yeşil çay, sarımsak çayı, melisa çayı gibi bitkisel çaylar tüketilebilir. Diyet ile beraber günlük en az 2,5 litre su içilmelidir. Diyet, egzersizler ve diğer uygulamalar düzenli yapıldığı takdirde 3 hafta kadar kısa bir süre içinde basen ve diğer bölgelerde incelme yaşanacaktır.

14-01-2015, 22:27 tarihinde eklendi.