Göbek Eritme Diyeti

Göbek Eriten Diyet Listesi

Göbek Eriten Diyet Listesi

Bölgesel kilo sorunu yaşıyor ve özellikle göbek bölgenizde biriken yağları eritmek istiyorsanız sizin için hazırladığımız diyet listesini düzenli bir şekilde uygulayarak fazlalıklarınızdan kurtulabilirsiniz. Uygulayacağınız diyet listesi ile beraber göbek eritmeye yardımcı egzersiz hareketleri yaptığınız takdirde fazla yağlarınızdan daha çabuk kurtulabilirsiniz. 1.Gün (Sabah kalkar kalkmaz yarım tatlı kaşığı bal ve 8 damla limon ilave edilmiş ılık su içilmelidir. Suyu içtikten 30 dakika kadar sonra kahvaltı yapılmalıdır.) Kahvaltı: 3 çorba kaşığı müsli, 2 çorba kaşığı yulaf ezmesi, 1 su bardağı yarım yağlı süt, 1 tatlı kaşığı keten tohumu Ara Öğün: 1 tane yeşil kabuklu elma, 3 tane ceviz içi Öğle Yemeği: Izgarada pişmiş tavuk (150 gram), Bol yeşil salata, 1 adet közlenmiş sivribiber Ara Öğün: 1 su bardağı yarım yağlı süt, 4 tane gün kurusu Akşam Yemeği: 1 porsiyon sulu pişmiş ve 1 yemek kaşığı bulgur eklenmiş semizotu, Bol yeşil salata Ara Öğün: 1 adet yeşil kabuklu elma 2.Gün (Sabah kalkar kalkmaz 8 damla limon ve yarım tatlı kaşığı bal eklenmiş su içilmelidir.) Kahvaltı: 2 dilim tam tahıllı ekmek, 2 parmak kadar dil peyniri, 2 tane acı sivribiber, 6 dal maydanoz ve mevsimine uygun yeşillik Ara Öğün: 1 tane orta büyüklükte kivi, 10 tane yeşil erik Akşam Yemeği: 1-1,5 kase sebze çorbası Ara Öğün: 1 porsiyon şeker oranı yüksek olmayan meyve 3.Gün (Sabah kalkar kalkmaz yarım tatlı kaşığı bal ve 8 damla limon ilave edilmiş su içilmesi gerekiyor.) Kahvaltı: 1 dilim çavdar ekmeği, 1 kibrit kutusu yağsız peynir, 2 tane sivribiber, 6 dal maydanoz ve yeşilli Ara Öğün:1 tane sert, kabuklu, orta büyüklükte armut Öğle Yemeği: 4 adet ızgarada pişmiş yağsız köfte, 3 tane közlenmiş biber, Bol limonlu yeşillik salatası Ara Öğün: 1 kase yoğurdun içine 6 adet çilek doğranarak ve 1 kahve kaşığı keten tohumu eklenerek tüketilmelidir, 2 çay fincanı rezene çayı Akşam Yemeği: 6 yemek kaşığı pazı ilave edilmiş mercimek yemeği, Bol limonlu yeşil salata Ara Öğün: 1 tane yeşil elma (üzerine 1 çay kaşığı toz tarçın serpilecek), 3 adet ceviz içi 4.Gün (Sabah kalkar kalkmaz yarım tatlı kaşığı bal ve 8 damla limon eklenmiş 1 su bardağı ılık su içilmesi gerekiyor.) Kahvaltı: 2 dilim ananas ve 1 ufak kivi eklenmiş meyve salatası, 4 adet ceviz içi, 1 su bardağı yarım yağlı süt (1 çay kaşığı tarçın eklenmiş) Ara Öğün: 1 tane yeşil kabuklu elma, 1 fincan rezene çayı Öğle Yemeği: Kağıtta, bol yeşillik ilave edilerek hazırlanmış 150 gram balık fileto, Bol limon ilaveli roka salatası Ara Öğün:4 tane gün kurusu, Akşam Yemeği, 1 porsiyon enginarlı sebze çorbası Ara Öğün: 1 porsiyon şeker oranı düşük meyve 5.Gün (Sabah kalkar kalkmaz yarım tatlı kaşığı bal ve 8 damla limon eklenmiş ılık su içilmelidir.) Kahvaltı 2 dilim ananas ve bir küçük kividen hazırlanmış salata, içine 3 adet ceviz, yarım tatlı kaşığı tarçın eklenmiş 1 su bardağı az yağlı süt Ara Öğün 1 fincan bitki çayı 2 dilim sade grisini Öğle Yemeği: 3 yumurtanın beyazı ve 1 yumurta sarısı ile hazırlanmış, yeşil yapraklı sebze ilave edilmiş omlet 2 adet közlenmiş biber Bol limonlu yağsız salata Ara Öğün: 1 tane yeşil kabuklu elma 1 fincan rezene çayı Akşam Yemeği: 1 porsiyon enginarlı sebze çorbası Ara Öğün 1 tane sert, kabuklu armut 6.Gün (Sabah kalkar kalkmaz yarım tatlı kaşığı bal ve 8 damla limon eklenmiş ılık su içilmelidir.) Kahvaltı: 2 dilim tam tahıllı ekmek 1 kibrit kutusu kadar yağsız peynir 2 tane sivribiber 6 dal maydanoz ve bol yeşillik Ara Öğün: 1 tane yeşil kabuklu elma 3 tane ceviz içi 1 fincan rezene çayı Öğle Yemeği: Izgarada pişmiş yağsız tavuk 4 kaşık semizotu haşlaması Bol limonlu yağsız salata Ara Öğün: 1 tane orta boy kivi Akşam Yemeği: 1-1,5 porsiyon sebze çorbası Ara Öğün: 1 porsiyon şeker oranı düşük meyve 7.Gün (Sabah kalkar kalkmaz yarım tatlı kaşığı bal ve 8 damla limon eklenmiş 1 su bardağı ılık su içilmelidir.) Kahvaltı: 2 dilim tam tahıllı ekmek ile tost (yağsız peynir eklenmiş) 1 tane haşlanmış yumurta 2 adet sivribiber 6 dal maydanoz ve bol yeşillik 1 tatlı kaşığı pekmez Öğle Yemeği: 1 tane yeşil kabuklu elma 3 adet ceviz içi 1 fincan bitki çayı Ara Öğün: 3 adet kurutulmuş mürdüm eriği 3 yemek kaşığı yağsız yoğurt (1 tatlı kaşığı ketentohumu eklenmiş) Akşam Yemeği: 1 porsiyon ızgarada pişmiş balık Bol limonlu roka salatası Ara Öğün: 1 porsiyon şeker oranı düşük meyve

28-03-2014, 09:18 tarihinde eklendi.
Göbek Eritme Hareketleri

Göbek Eritme Hareketleri

Göbekte biriken yağlardan kurtulmak düşünüldüğü kadar zor değildir. Vücutta kilo alımına bağlı yağ birikintisi en çok göbek bölgesinde olur ve bu yağları eritmenin birçok yöntemi vardır. Şayet göbek ya da kalça gibi belli bölgelerde fazlalığınız varsa ve bu fazlalıklardan kurtulmak istiyorsanız asla karamsarlığa kapılmayın. Göbek ve basen gibi belli bölgelerde erime sağlayabilmek için özel diyetler uygulamanız gerekecektir. Ancak diyet tek başına göbek bölgesindeki yağları eritmek için asla yeterli değildir. Diyet ile beraber mutlaka bölgeye özel egzersizler yapılmalıdır. Göbek Eritme Hareketleri Nelerdir? Birinci Hareket: Dizlerinizi birbiri ile birleştirin ve ayaklarınızı birbirine paralel olacak şekilde açın. Ayak tabanlarınız yere doğru bakmalıdır. Elinizi ensenizin altına koyarak hızlı ve sık hareketler ile karnınızın acıdığını hissedene kadar en az 50 defa bu hareketi yapın. Bu hareketi çapraz şekilde de uyguladığınızda göbek eritmek için yararlı olacaktır. İkinci Hareket: Uzun bir sopayı ya da oklavayı ense kökünüze yerleştirin ve iki elinizi sopanın uçlarından geçirin. Hızlı hareketler ile sağa ve sola göbek bölgenizi döndürün. En az beş dakika bu hareketi ara vermeden uygulayın. Bu hareket sayesinde karın bölgesinin yan tarafındaki kaslar şekillenerek göbeğiniz eriyecektir. Üçüncü Hareket: Sırt üstü yere uzanarak bacaklarınızı yukarı doğru kaldırın. Kollarınız yan tarafta ve başınız yerde sabit olacak şekilde olmalıdır. Bacaklarınız yukarda iken 5 defa nefes alıp verin. Daha sonra ayaklarınızı indirerek kollarınızı yanlara doğru hareket ettirin. Dördüncü Hareket: Sırt üstü yere uzanarak bacaklarınızı kıvırın. Ayak tabanları mutlaka yere değmelidir. Başınızı hafif kaldırarak sanki bir ipe tırmanıyormuş gibi elleriniz hareket ettirin. 10 tekrardan sonra yere sırt üstü uzanarak derin derin beş defa nefes alın. Beşinci Hareket: Ayakta bacaklarınızı hafif açarak sağa ve sola doğru seri bir şekilde dayanabildiğiniz kadar esneme hareketi yapın. Göbek yağlarının erimesinde oldukça etkili bir harekettir. Bu hareketi gün içinde belli aralıklar ve düzenli bir şekilde tekrarladığınız zaman kısa sürede içinde göbek yağlarınızın eridiğini göreceksiniz. Not: Bütün bu hareketlerin yanı sıra bol su tüketmeye özen göstermelisiniz. Gün içinde en az 2-2,5 litre kadar su tüketmelisiniz.

19-03-2014, 16:36 tarihinde eklendi.
Göbek Nasıl Eritilir?

Göbek Nasıl Eritilir?

Beslenme alışkanlığı, yaşam tarzı gibi pek çok nedenden dolayı kişilerin göbek bölgesinde yağlanma sorunu yaşanabilir. Göbek yağlanması kadın erkek her iki cinsin de yaşayabileceği estetik bir sorundur. Kadınlarda özellikle gebelik dönemi ya da gebelik sonrasında yaşanabileceği gibi, erkeklerde aşırı hareketsizlik, bira kullanımı gibi birçok faktöre bağlı olarak yaşanabilir. Göbek bölgesinde biriken yağlar kişiye hem sağlık hem de estetik açısından rahatsızlık verebilmektedir. Ancak paniğe kapılmadan uygun bir diyet ve egzersiz ile göbek yağlarının erimesi mümkündür. Göbek ve bel bölgesinde oluşan yağ birikintisi kişide metabolik rahatsızlıklara yol açabilir. Göbek yağlarına karşı uzmanlar glisemik yönünden zengin içeriğe sahip gıdalar ile beslenilmesini tavsiye ediyor. Göbek Yağlarını Eritmek İçin Uzak Durulması Gereken Yiyecekler Şeker içerikli içecek ve yiyecekler Beyaz ekmek Patates Pirinç Mısır Gofret Cips olarak sıralanabilir. Ayrıca liste daha da uzayabilir. Göbekteki yağları eritmek için yukarıda verilmiş olan listeden mümkün olduğunca uzak durulmalıdır. Kilo aldırıcı özelliği olan her gıda bel ve göbek bölgesinde yağlanmaya neden olur. Göbek Eritmek İçin Öneriler Sağlıklı beslenmek ve göbek bölgesinde yağlanmaya yol açmayacak yiyecekler ile beslenilmesi gerekir. Bu yiyecekler, balık, tavuk, yağsız et, süt, tam tahıllılar ve sebzeler olarak sıralanabilir. Diyetisyenler göbek bölgesindeki yağlardan kurtulmak için insülin direnci ve hipotroidi konusunda tedavi önerebilir. Tedavi ile yaşam tarzı ve beslenme alışkanlığında da büyük değişikliklerin yapılması gerekir. Göbek eritmek isteyenlerin bozuk beslenme alışkanlığını bir kenara bırakarak gün içinde azar azar, ancak sık aralıklar ile beslenmelidir. Göbek Eritmeye Yardımcı Yiyecekler Nelerdir? Yulaf Badem, ceviz ve fındık Zeytinyağı Baklagiller Çilek, yabanmersini ve ahududu Yeşil çay Yoğurt Muz Sarımsak Turunçgiller Yumurta olarak sayılabilir.

19-03-2014, 15:11 tarihinde eklendi.
Göbek Eritme Yöntemleri

Göbek Eritme Yöntemleri

Göbek yağları özellikle bayanlarda estetik olarak görüntüyü bozan bir problemdir. Göbek kısmının yağlanmaması ya da yağların erimesi için birçok yönteme başvurulabilir. Göbek bölgesinde oluşan yağlar nedeni ile giyilen kıyafetler hoş bir görüntü oluşturmayarak estetik anlamda bozukluğa neden olacaktır. Göbek bölgesinde oluşan yağları eritmek vücudun diğer alanlarına göre biraz daha zordur. Çünkü tüm yağ kütleleri göbek bölgesinde toplanmıştır. Sadece yürüyüş yaparak ya da diyet yaparak bu bölgede erime sağlanması neredeyse imkansızdır. Göbek Eritme Yöntemleri Nelerdir? Beslenme: Göbek bölgesinde oluşan yağları eritebilmek için ilk kural sağlıklı beslenmedir. Yağ oranı yüksek gıdalardan uzak durulması şarttır. Ayrıca tuz, şeker ve un üçlüsünden de kaçınmak gerekir. Bu üçlü beslenme alışkanlığından çıkarılmadığı sürece, göbek yağlarının erimesi imkansızdır. Göbek bölgesinde yağlanmadan kurtulmak için sıkı bir diyet programı ve su tüketimi şarttır. Uygulanan diyetin kurallarına sadık kalındığı sürece göbek yağlarını eritmek mümkün olacaktır. Sizlere göbek yağlarını eritmek için etkili olan örnek bir diyet listesi hazırladık; Sabah Kahvaltı: Maydanoz, 2 ince dilim kepekli ekmek, 1 kibrit kutusu beyaz peynir, 1 fincan yeşil çay Ara Öğün: 2 adet ceviz Öğle Yemeği: 1 ince dilim kepekli ekmek, az yağlı ve bol limonlu mevsim salatası Ara Öğün: 6-7 tane diyet bisküvi, şekersiz 1 fincan çay Akşam Yemeği: 1 porsiyon sebze yemeği, 1 ince dilim kepek ekmeği, bol limonlu, yağsız yeşil salata Açlık hissedildiği zaman 1 tane diyete uygun meyve tüketilebilir. Egzersiz: Göbek yağlarından kurtulmak için uyguladığınız diyete eşlik edecek egzersizler sayesinde fit bir vücuda kavuşabilirsiniz. Göbek yağlarını eritmeye yönelik birçok egzersiz vardır. Bu egzersizler arasından kendinize uygun olanlarını seçerek göbeğinize veda edebilirsiniz. Göbeksiz bir vücut için çoğu bayan tıbbi yolları tercih edebilir. Fakat önemli olan göbek bölgesindeki yağlardan doğal yöntemler ile kurtulmaktır. Masaj: Göbek bölgesine masaj ile yapılan baskı sonucu belli bir zaman sonra göbek yağlarının erimesi mümkündür. Göbek bölgesinin terlemesi de yağların erimesi için etkilidir. Özellikle spor yaparken göbek bölgesi sarılarak terlemesi sağlanırsa bu bölgede yağ yakımı hızlanır. Bu sayede kısa sürede göbek yağlarından kurtulmak mümkün olur.

19-03-2014, 16:31 tarihinde eklendi.
Göbek Eritmek İçin Öneriler

Göbek Eritmek İçin Öneriler

Göbek bölgesinde biriken yağlar kadın erkek her iki cinsinde ortak problemidir. Göbek bölgesinde oluşan yağlarınızdan sizin için önereceğimiz püf noktalara uyarak kurtulabilirsiniz. Diyet: Göbek eritmek için en önemli kural diyet yapmaktır. Kişi göbeğini eritmek için ne kadar uğraşırsa uğraşsın diyet yapmadığı takdirde sonuç başarısız olur. Uygulanan diyet ile beraber yapılan egzersizlerin de oldukça faydası olur. Özellikle göbek bantları ile göbekte toplanan yağlardan kolaylıkla kurtulmak mümkün olur. Egzersiz: Göbekte toplanan yağları eritmek için en etkili yöntem elbette diyet ile desteklenen egzersizlerdir. Egzersiz düzenli bir şekilde uygulandığı zaman mutlaka sonuç alınacaktır. Özellikle mekik hareketi düzen içinde uygulanırsa kısa sürede gözle fark edilir incelme sağlanacaktır. Göbek Masajı: Göbek masajı göbek bölgesinde toplanan yağlardan kurtulmanın bir diğer yoludur. Bebek yağı ile göbeğe yapılan masaj bölgede toplanan yağları harekete geçirerek yağların erimesine yardımcı olur. Ayrıca kaba tuz ile göbek bölgesine yapılan masaj da yağların erimesi için oldukça etkilidir. Kaba tuz ayrıca metabolizmanın hızlanmasını sağlayarak vücutta biriken fazla suyun dışarı atılmasına yardımcı olur. Yiyecekler: Göbek yağlarından kurtulmak ya da yağlanmayı önlemek için mercimek, nohut, fasulye, çilek ve kiraz gibi gıdaları tüketerek önleyebilirsiniz. Bu tür gıdalardan gün içinde 25 gram kadar tüketmek yağlanma sorununun önüne geçebilir. Ayrıca bu tür gıdalar tokluk hissi yaratarak kilo vermeye de yardımcı olur. İçecekler: Göbek yağlarından kurtulmak için tüketilecek buzlu su en iyi alternatiftir. Buzlu su midede tokluk hissi yaratarak doygunluk sağlar ve bu sayede daha az yemek yeme isteği oluşur. Ayrıca buzlu su adet öncesi sancıları hafifletirken, kan basıncını da düzenlemeye yardımcı olur. Vitaminler: Özellikle kalsiyum kemik gelişimine yardımcı olarak omurga çatlaklarına yol açan osteoporozu önler. Osteoporoz geliştiği zaman göbek bölgesinde yağlanma oluşmaya başlar. Bu nedenle günlük en az 500 mg kalsiyum almaya özen gösterilmelidir. Göbek ve bel bölgesinde biriken yağları eritmek amacı ile kimyasal içerikli ilaçlar kullanılmamalıdır. Çünkü bu tarz ilaçlar uygun bir diyet listesi ve egzersiz ile desteklenmediği sürece bir fayda sağlamaz.

24-03-2014, 21:33 tarihinde eklendi.
Göbekteki Yağlardan Kurtulmak

Göbekteki Yağlardan Kurtulmak

Dümdüz bir vücut hattına sahip olmayı kim istemez ki? Dümdüz bir vücuda sahip olmak için, istemeniz, sabretmeniz ve becerili olmanız gerekiyor. Bu şekilde göbekteki yağlarınızı yakabilirsiniz. Ancak bunu başarabilmeniz için yaşam biçimi haline getirmeniz gereken birkaç şart var. Bol bol su için! Suyu ne kadar fazla tüketirseniz göbek yağlarınızdan o kadar çabuk kurtulursunuz. Su vücutta bulunan artık maddeleri dışarı atarak göbek bölgesinde yağ birikintisini azaltır. Yağ yakımı için oldukça fonksiyonu olan karaciğer, vücudun ihtiyacı olan uyun karşılanmaması halinde daha yavaş çalışır. Dolayısı ile karaciğer yağ yakımını gerçekleştiremez ve vücutta yağ birikmeye başlar. Bu da göbek bölgesinde kilo artışına neden olur. Su ile beraber taze sıkılmış meyve suları da tüketilebilir. Yürüyüş Yapın! Kardiyovasküler egzersizler gereksiz kalorinin çabucak yakılmasını ve göbek bölgesindeki yağların erimesini sağlar. Yürüyüş denildiği zaman kilometrelerce yürüyüş akla gelmemeli. Yürüyüş gün hayata hareket olarak katılabilir. Örneğin asansör yerine merdiven çıkmak, markete araba ile değil de yürüyerek gitmek karın bölgesinde yağlanmayı önleyebilir. Alkol Kullanmayın! Alkol kullanımı göbekte yağ birikintisine neden olur. Alkol sayılamayacak kadar boş kalori içerir ve göbek bölgesinde yağlanma yapar. Bu nedenle alkolden mümkün olduğunca uzak durulmalıdır. Egzersiz Yapın! Göbek yağlarından kurtulmak için en ideal yöntem mekik yapmaktır. Mekiğe ek olarak yüzme sporu yapıldığında tüm vücut aynı anda çalışarak göbek yağlarının yakımı kolaylaşır ve karın kaslarında sıkılaşma gerçekleşir. Az Yağlı Yiyecekler ile Beslenin! Göbek yağlanmasının en önemli iki nedeni düzensiz beslenme ve hareketsizliktir. Göbek yağlarından kurtulmak için doğru yiyecekler, doğru oranlarda tüketilmelidir. Meyve ve sebze ağırlıklı beslenerek göbek yağları yakılabilir. Ayrıca kızartma, kırmızı et ve işlenmiş ürünler beslenme listesinden çıkartılmalıdır. Asla Öğün Atlamayın! Öğün atlayarak kilo kaybetmek mümkün değildir. Ayrıca öğün atlayarak oluşturulmuş bir beslenme düzeni ile gelecekte ciddi sağlık sorunları yaşanabilir. En önemlisi öğün atlamak metabolizma hızını azaltarak daha fazla kilo alımına neden olabilir. Göbek bölgesindeki yağları eritebilmek için yağ yakıcı özelliği olan gıdalar ile beslenerek metabolizma daha aktif çalıştırılabilir.

19-03-2014, 16:23 tarihinde eklendi.