Basen Eritme Diyeti

Hızlı Basen Eritme Yöntemleri

Hızlı Basen Eritme Yöntemleri

Basen ve kalçalarda yağlanma çoğu kadının ortak sorunlarındandır. Basenleri hızlı ve kalıcı bir şekilde eritebilmek için üç temel esas vardır. Diyet yapmak Egzersiz yapmak Tıbbi çareler Basen yağlarını eritmek için diyet yapmak dendiğinde akla ilk gelen aç kalmak oluyor. Ancak basenleri aç kalmadan ve uygun bir diyet uygulayarak eritmek mümkün. Burada söz konusu rejim yaparak aç kalmak değildir. Aç kalarak uygulanan diyetler vücudu uyararak açlık krizine neden olabilir. Bu oldukça sağlıksız bir yöntemdir. Basenlerde biriken yağları eritebilmek için öncelikli olarak yağlanmanın neden kaynaklandığını tespit etmek gerekir. Kişi basenlerindeki yağlardan kurtulmak istiyorsa öncelikli olarak yaşam tarzında biraz değişiklik yapmalıdır. Basenlerde oluşan yağlar, daha çok şekerli, yağlı, kalorisi yüksek gıdaların tüketimi nedeni ile oluşmaktadır. Basenlerinden şikayetçi olan bir kişi öncelikli olarak beslenme alışkanlıklarını gözden geçirirse ne kadar yağlı ve sağlıksız gıdalar tükettiğinin farkına varacaktır. Bu aşamadan sonra beslenme programında yapılacak değişimler ile basen bölgesindeki yağlar erimeye başlayacaktır. Bu aşamada uzman bir diyetisyenden yardım alınabilir. Bu şekilde bir beslenme programı ile hem aç kalınmayacak hem de basenlerdeki yağlardan zamanla kurtulmak mümkün olacaktır. Aynı zamanda gün içinde tüketilen su miktarının da gözden geçirilmesi gerekecektir. Vücudun ihtiyacını karşılayacak şekilde su tüketildiğinde metabolizma daha düzenli çalışacak ve zorlanmadan basenler erimeye başlayacaktır. Basenleri hızlı bir şekilde eritmenin bir diğer yolu mutlaka spor yapmaktır. Hem sağlıklı olmak hem de istenilen vücut ölçülerine kavuşmak için hareketli bir yaşam tarzı şarttır. Basen bölgesindeki yağları eritecek birçok egzersiz vardır. Yaşam şekline, vücut yapısına ve genel sağlık durumuna göre tercih edilecek bir egzersiz ile amaca ulaşmak mümkündür. İstikrarlı bir şekilde uygulanacak hareketler ile sonuca hızlı bir şekilde ulaşılacaktır. Basen bölgesindeki yağların erimesini sağlayacak birkaç egzersiz örneği verecek olursak; Yürüyüş: Yürüyüş yaparak kalça ve basenlerde bulunan kaslar aktif hale gelecektir. Gün içinde tempolu olarak en az 1 saatlik yürüyüş, normalde de kişin bir yaşamının parçası olmalıdır. Bisiklet: Bisiklet sporu ile basen, bacak ve karın bölgesi aktif bir şekilde çalışacaktır. Bisiklet sporu düzenli bir şekilde uygulandığında kilo kaybı yaşanarak ideal bir vücuda kavuşmak mümkün olacaktır. Yüzme: Yüzme tüm vücudun aynı anda çalışmasını sağlayan oldukça zevkli bir spor dalıdır. Yüzerek kilo verilebilir ve basenlerdeki fazlalıklara veda edilebilir. Pilates: Pilatesin oldukça fazla hareketi vardır ve bu hareketler basenlerdeki kasları hedeflemektedir. Basenlerinde problem yaşayan kişilerin tercih edebileceği en ideal egzersiz hareketlerinden biridir. Bu sayılan yöntemlerin haricinde basenlerdeki yağlardan kurtulmanın bir diğer yolu da tıbbi çarelerdir. Ancak herkesin tercih edebileceği bir yöntem değildir. Basenleri eritmek adına yapılacak tıbbi bir müdahale hem ekonomik anlamda hem de sağlık açısından uygun bir seçenek değildir.

17-03-2014, 19:54 tarihinde eklendi.
Basen Ve Kalça Daraltma

Basen Ve Kalça Daraltma

Kalça ve basenleri daraltmak, bölgede biriken fazla yağlardan kurtulmak için en etkili formül uygun spor ve diyet yapmaktır. Uygulanacak diyette yağ yakıcı özelliği olan gıdalar tercih edilmelidir. Ayrıca kalça ve basenlerdeki fazlalıklardan kurtulmak için bitkisel karışımlar hazırlanabilir. Basen ve kalçayı daraltabilmek için öncelikli olarak bölgedeki yağlardan kurtulmak gerekir. Dolayısı ile yağ yakıcı özelliği olan diyetler ve yiyeceklerden faydalanarak bölgedeki istenmeyen yağlar yakılabilir. Basen ve kalça daraltmak için egzersiz ve sporun haricinde size vereceğimiz bitkisel formülü hazırlayabilir ve hayal ettiğiniz vücut ölçülerine kavuşabilirisiniz. Basen Ve Kalça Daraltan Bitkisel Karışım Malzemeler 1 kahve fincanı incecik doğranmış kuru kayısı 1 kahve fincanı badem 1 kahve fincanı ayçiçeği tohumu 1 kahve fincanı buğday 1 kahve fincanı çekirdeksiz kuru üzüm 2 kahve fincanı dövülmüş fındık 2 kahve fincanı yulaf ezmesi Hazırlanışı Ve Uygulanışı: Tüm malzemeleri blender ile karıştırdıktan sonra 12 porsiyon olacak şekilde bölün. Her bir porsiyonu günlük 1 su bardağı yağsız süt ile karıştırarak kahvaltı ile beraber tüketin. Kahvaltıda ağır beslenmemeye çalışın. Bu karışıma ek olarak sadece 1 adet muz yiyebilirsiniz. Bu formül sayesinde mucizevi bir şekilde kalça ve basenlerinizde inanılmaz daralma yaşayabilirsiniz. Bu bitkisel formülü yaklaşık 2 ay kadar uygulayabilirsiniz. Verilen ölçüler 12 günlüktür. 12 gün sonunda karışım yeniden hazırlanmalıdır.

16-03-2014, 19:53 tarihinde eklendi.
Basen Eritme Diyeti Listesi

Basen Eritme Diyeti Listesi

Çoğu bayanın şikayetçi olduğu durumlardan birisi basen bölgesindeki fazlalıklardır. Basen bölgesinde toplanan yağlar kadınları mutsuz edebilmekte ve bu fazlalıklardan kurtulmak için birçok çare arayışına itebilmektedir. Basenleri eritmek için; Her şeyden önce özgüven şarttır. Zayıflamak meşakkatli ve uzun bir süreçtir. Bu nedenle bu dönemde olabildiğince sabırlı olmak gerekecektir. Basenleri eritmekten önce amaç genel sağlığı koruyarak kilo kaybı yaşamak olmalıdır. Basen diyeti uygulanırken daha hızlı kilo vermek ve diyete destek amacı ile hafif egzersizler yapılmalıdır. Örneğin gün içinde yapılacak 30 dakikalı yürüyüş kilo verme hızını arttıracaktır. Diyet ile beraber basenlerde oluşan fazlalıklara masaj yaparak kilo kaybı nedeni ile yaşanacak sarkmaların önüne geçilebilir. Sizler için hazırladığımız basen eritme diyeti ile sağlığınızı koruyarak fazlalıklarınızdan kurtulabilirsiniz. Uygulayacağınız diyet ile basen bölgesinde bulunan fazlalıklardan kurtularak hayal ettiğiniz vücut ölçülerine kavuşabilirsiniz. Diyette dikkat edilmesi gereken en önemli ayrıntı sabah uyanır uyanmaz 1 su bardağı ılık suyun içine birkaç damla limon katmak ve suyu bal ile tatlandırarak içmektir. Bu karışım her gün düzenli bir şekilde içilmelidir. Basen Eritme Diyet Listesi Kahvaltı: Sabah uyanır uyanmaz 1 su bardağı ılık, ballı ve limonlu su, 1 ince dilim kepek ekmeği ve örgü peynir, 4 adet zeytin Ara Öğün: 1 tane kabuklu yeşil elma Öğle: 2 küçük dilin ıspanaklı börek, Bol salata Ara Öğün: 1 adet sert şeftali ya da 1 dilim ananas Akşam: 2-3 tane kırmızıbiber dolması, İstenildiği kadar salata (çoban salata), 1 ince dilim kepek ekmeği Gece: 1 fincan yeşil çay ya da 1 su bardağı tarçın ilaveli ılık süt Basen eritme diyetinin programa sadık kalındığı takdirde etkisi hızlı bir şekilde fark edilecektir. Diyet ile beraber mutlaka gün içinde en az 2 litre su tüketmeye özen gösterilmelidir. Bu diyet listesi uygulanırken kola ve şekerli meşrubatlardan mutlaka kaçınılmalıdır. Ayrıca kızartma, içeriğinde hayvansal katı yağlar bulunan içeceklerden uzak durulmalıdır.

17-03-2014, 19:57 tarihinde eklendi.
Basen Eritmek için Yapılacaklar

Basen Eritmek için Yapılacaklar

Basenlerde yağlanma çoğu kadını huzursuz eden bir sorundur. Birçok yöntem ile basen eritmek mümkündür. Bu yöntemler, liposakşın, bölgesel zayıflama sağlayan haplar, lipoliz, bölgesel zayıflama egzersizleri olarak sayılabilir. Düzenli bir beslenme programı ve diyet listesi haricinde düzenli egzersiz hareketleri ile de basenlerdeki fazlalıkları eritmek mümkün olacaktır. Basenler üzerinde etkili olan egzersizler seçildiği ve uygulandığı takdirde basen bölgesinde biriken yağların yakımı hızlanacak ve erime sağlanacaktır. Daha çok direnç egzersizi olarak bilinen egzersizlerin düzenli bir şekilde uygulanması ile basen bölgesinde toplanan yağların yakımı hızlanır ve kısa bir süre içinde sonuç gözle fark edilecek boyutlara ulaşabilir. Basen Eritmek İçin Neler Yapılabilir? Aşırı kilo alımına bağlı olarak vücutta önce basenler büyümeye başlar ve vücut orantısız bir hal alır. Basenlerden kurtulma isteği de bu nedenle ortaya çıkar. Biraz sabır ve azim ile basenlerdeki fazlalıklardan kurtulmak kolaylaşabilir. Basenlerinden şikayetçi olan kişilerin yapması gerekenler Basen eritmek için öncelikle asla şok diyetlere yönelmemek gerekir. Yağ oranı fazla ve yüksek kalorili gıdalardan kaçınmak ve dengeli beslenerek basenleri eritmek mümkün olacaktır. Öncelikle sabırlı olmak ve psikolojik olarak hazırlıklı olmak önemlidir. Tüketilecek özellikle bol ılık su basenleri eritmek için etkili olur. Çekirdeksiz üzüm, yulaf ezmesi, buğday, kuru kayısı ve badem ile basenlerde oluşan fazlalıklardan kurtulmak mümkün olur. Basenlerini eritmek isteyen kişiler hayatından özellikle hamur işi ve tuzu azaltmalıdır. Bu durumda basenler daha çabuk form kazanacaktır. Gün içinde uygulanacak egzersizler yaşamın bir parçası haline getirilerek, düzen içinde direnç egzersizleri uygulanmalıdır. Yüzme, yürüyüş, koşu, bisiklet gibi aktiviteler basen eritme konusunda etkilidir. Uygulanan etkinlikler ile basenlerde incelme sağlandıktan sonra, her şey bir kenara bırakılmamalı ve düzen içinde egzersizlere devam edilmelidir. Eskisi kadar yoğun yapılmasa da evde uygulanabilecek ufak egzersizler ile sonuç korunabilir. Basen eritmek ve fit bir vücuda sahip olmak istiyorsanız bu uyarılara mutlaka uymalıdır. Vaktiniz yoksa ve egzersiz yapamıyorsanız sadece gün içinde 30-45 dakikalık yürüyüşler yaparak ve sağlıklı beslenerek basenlerinizden kurtulabilirsiniz. Çünkü basenlerdeki fazlalıklardan kurtulmak için düzenli beslenme ve egzersiz şarttır.

16-03-2014, 18:09 tarihinde eklendi.
Basen Eritme Egzersizleri

Basen Eritme Egzersizleri

Basenlerde oluşan yağlanma tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de oldukça yaygındır. Özellikle kadınların kabusu olan basen ve kalça büyüklüğü birçok yöntem ile etkili bir şekilde giderilebilecek bir sorundur. Ufak egzersizler ile kolaylıkla hayal ettiğiniz vücut ölçülerine kavuşabilirsiniz. Örneğin, yüzme, bisiklet, koşma, yürüyüş gibi egzersizleri düzenli uygulayarak basenlerinizde biriken yağları eritebilirsiniz. Basenlerde oluşan yağlanma genellikle beslenme alışkanlıklarından ve aşırı kilodan kaynaklanmaktadır. Yağ oranı yüksek olan gıdalar yerine protein yönünden zengin gıdalar ile beslenerek hem yağlanmayı önleyebilir hem de daha sağlıklı beslenebilirsiniz. Basenleri Eritmek İçin Evde Neler Yapılabilir? Birinci hareket, Evde kolaylıkla basenlerdeki yağlarınızı eritebilirsiniz. Tek yapmanız gereken yere uzanmak ve ayaklarınızı karnınıza doğru kaldırarak çekmektir. Bu hareket 3x10 olacak şekilde tekrarlanmalıdır. İkinci hareket, çömelme hareketidir. Ayakta ellerinizi belinize koyarak aşağı doğru inip kalkmalısınız. Bu hareket yine 3x10 olacak şekilde tekrarlanmalıdır. Üçüncü hareket, yere yana doğru uzanarak, tek kolunuzla yerden destek almalı, diğer kolunuzu bacağınıza koyarak, bacağınızı aşağı yukarı kaldırmalısınız. 3X10 şeklinde tekrarladığınız bu hareket sayesinde kısa zamanda kalçanızda biriken yağlar eriyecek ve kalçanızın daha da sıkılaştığını fark edeceksiniz. Dördüncü hareket, bacak dikme hareketidir. Yere sırt üstü uzanarak bacaklarınızı aşağı yukarı kaldırmalısınız. Hareketi yaparken dizler bükülmemelidir. Bu hareket sayesinde karın ve basen bölgesinde biriken yağlardan kurtulmak için en etkili hareketlerden bir tanesidir. Yine 3x30 şeklinde tekrarlanmalıdır. Beşinci hareket, yere sırt üstü uzanarak, eller ensede birleştirilir. Bacaklar bükülerek dirsekler dizlere değdirilmelidir. Bu hareket sayesinde kalça ve yan karın kasları harekete geçerek bölgedeki yağlar eriyebilir. Yine 3x30 olacak şekilde tekrarlanmalıdır. Altıncı hareket, son hareketimiz ayakta sağa ve sola doğru yapılan esneme hareketidir. Bu hareket ne kadar fazla yapılırsa sonuç o kadar verimli olur. Bel, karın ve kalçada biriken yağları eritmenin en etkili yollarındandır.

16-03-2014, 20:13 tarihinde eklendi.